כיצד להשתמש ב- LinkedIn כדי למצוא עובדים עצמאיים
מהי ברית אסטרטגית? מבחינה טכנית, הסכם בין שני הצדדים כדי להשיג את אותם היעדים המשותפים או המוסכמים תוך שמירה על עצמאות. בריתות אלה, שותפויות אלה, הן דרך מצוינת ליצור קשרים וכן ליצור יותר עסקים. אולם שותפים טובים לא תמיד נמצאים בהישג יד. אחת הדרכים הטובות ביותר למינוף כוחה של הרשת LinkedIn היא בכדי ליצור קשרי יקר ערך שכאלה. לפניכם 5 עצות כיצד להשתמש ב- LinkedIn כדי למצוא עובדים עצמאיים, תהנו.
אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?
להשתמש ב- LinkedIn כמו מנוע חיפוש
הדבר הגדול שאנשים לא מבינים הוא כי LinkedIn משמש כמנוע חיפוש בדיוק כמו גוגל. בתור פרילנסרים, אתם רוצים לייעל פרופיל ה- LinkedIn שלכם כך מרכיב החיפוש של LinkedIn יקל על אנשים למצוא אתכם. לאחר מכן, ברגע שהם מוצאים את הפרופיל שלכם, הם יחשפו לעבודות מגוונות שאתם מסוגלים לייצר, כמו קטעי וידאו קצרים ב- YouTube, מצגות PowerPoint, אפילו מסמכים קצרים מקושרים ל- Dropbox. כל מה שיעזור למעסיק הפוטנציאלי לשכור אתכם לעבודה. כמעסיקים פוטנציאלים, ככל הנראה שהייתם רוצים לקבל את כל המידע על העובד העתידי שלכם, כמו ביקורות, עבודות קודמות, שעות העסקה קודמות, פרויקטים בהם השתתפו בעבר וכדומה. לכן, כל התוכן הרלוונטי הזה צריך להופיע בפרופיל ה- LinkedIn שלכם, זה יעזור לבעלי עסקים לשכור את שירותכם ישירות או להפנות אתכם ללקוחות שלהם, שזוהי צורה נוספת של ברית אסטרטגית.
נצלו את פונקציית החיפוש המתקדם של LinkedIn
דבר נוסף פרילנסרים ביותר אינם מודעים לכך הנו אפשרות החיפוש המתקדם של LinkedIn המאפשרת לחפש לפי קריטריונים שונים ומגוונים למציאת פרופילים של אנשים. ניתן לחפש לפי שם משרה, גודל חברה, מיקום גאוגרפי ועוד. בנוסף, ניתן להגדיר את המאפיינים הדרושים לכם בתור חיפושים אוטומטיים ברגע שאתם יודעים מה אופי העובדים האידאליים בעיניכם. LinkedIn מפעילה חיפושים אוטומטיים אלה באופן קבוע, מדי שבוע ומספקת הפניות לתיבת הדואר הנכנס של אנשים פוטנציאליים שאיתם אתם יכולים להתחבר.
השתמשו בגישה של “פסיכולוגיה הפוכה”
אם עשיתם הרבה עבודה בתעשייה מסוימת וברצונכם ליצור קשר עם האנשים אשר משפיעים על התעשייה באופן ישיר, הנה דרך נהדרת לעשות זאת: במקום ליצור איתם קשר ישירות, נסו להציג את הפרופיל שלהם ולאחר מכן אל תעשו שום דבר במשך יום או יומיים. מערכת LinkedInמאפשרת לאנשים לצפות במבקרי הפרופיל שלהם, כך אנשים עשויים לראות שצפית בפרופיל האישי שלהם באתר ולעתים קרובות הם עשויים לפנות אליכם ישירות.
הפכו את הפרופיל שלכם למוקד עליה לרגל
הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי להניע תנועה לפרופיל העסקי שלכם היא ליצור פרופיל טוב יותר. התחילו על ידי הוספת כותרת מקצועית טובה בתחום בו אתם עוסקים, העדיפו לא לכתוב את תחום העבודה או את שם החברה שלכם כמו כל כך הרבה פרילנסרים אחרים. הפטנט הוא לתת כותרת מחץ, כזאת שתסקרן את הגולשים ללחוץ על הפרופיל שלכם. כותרת משכנעת באמת תניע אנשים מכל רחבי LinkedIn לפרופיל. דעו כי אנשים נוטים יותר לרצות ללמוד עוד על איך אתם יכולים לעזור להם. הדגישו מה עושה אתכם שונים בתור פרילנסרים? איך אתם יכולים לעזור לאנשים? מה הם צריכים כדי להיות טובים כמוכם? מה הבעיה הגדולה ביותר של פרילנסרים כיום? הפכו את הכף והחלו להתמקד בלהעניק ערך, התמקדו בדברים שאתם יכולים לעשות בעבור הציבור, הקהל הפוטנציאלי של הלקוחות שלכם ו/ואו העובדים שלכם.
תנו שירות מעל המצופה
גם אם מדובר בשיחת צ’אט אינטרנטית הקפידו להתייחס לאנשים כאילו נפגשתם באופן אישי, אחד על אחד, באירוע רשמי, מסעדה או פגישה. תתייחסו אליהם כמו לעסקה אלקטרונית. בנו את היחסים בין שני הצדדים, כדי להביא להצלחה. אל תנסו למכור להם דברים, דברו איתם ישירות, תנו מענה מידיי או כמו שאומרים “שירות במקום ראשון”. אנשים לא אוהבים לחכות וזה מוצדק, בין אם הם רוצים לשכור את שירותכם, להתייעץ, להיות מועסקים על ידכם או כל דבר אחר עליכם לעמוד במסגרת זמנים הגיונית למענה, כזאת שלא פוגעת בשמכם הטוב ומכבדת את הצד השני. שירות טוב, גם לאנשים שאין לכם אינטרס לעבוד איתם יביא אתכם למקומות טובים.
קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.
בתכנית תלמדו:
- לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
- להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
- לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
- לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
- לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
- להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח