חטיפים מושלמים בטעמם – לעבודה וללימודים

חטיפים מושלמים בטעמם – לעבודה וללימודים

כל יום, אתם קמים לעבודה ומתארגנים ליום חדש. ההתכוננות הזו לרוב כוללת גם הכנה של ארוחות צהריים עבורכם ו/או עבור בני הבית שלכם. כדי לגוון את השעמום, ריכזנו כאן עבורכם מגוון של נשנושים מצוינים שניתן לקחת בכל קופסה או שקית ליום מלא עשייה.

כריכי מלפפונים

נשנושים בריאים וטעימים, שיוסיפו רעננות ליום שלכם. המלפפונים עשירים בוויטמינים כגון A, K, ו- C ואף נוזלים רבים שתורמים לבריאות העור שלנו, מערכת החיסון שלנו ומערכת הלב וכלי הם שלנו.

אנו יכולים להכין כריך מלפפונים יחד עם פרוסות הודו או גבינה לבנה, קוטג’ וירקות טריים. אם אנו מכינים ארוחה למסיבות, אנו אף יכולים לחתוך את המלפפון לעיגולים, לשים בינו ובין מלפפון אחר פיסת הודו ולכרוך את כל השלושה, באמצעות קיסם שיניים. מושלם!

כריכי סלט טונה

הטונה הוא דג שומני מאוד בעל בשר ורוד, אשר מכיל בעיקר את השומן הבריא ביותר עבור גופנו – אומגה 3.

אומגה 3 היא חומצת שומן בלתי-רוויה וחיונית, שלגוף שלנו קל יותר לפרק ולנצל לשימושים שונים. אומגה 3 מייעלת את תהליכי הניקוי של מחזור הדם שלנו, מהווה חלק משמעותי מהמוח שלנו (60% מכמות השומנים), העיניים (40% מהקרנית) שלנו, מסייעת להקל על דלקתיות-יתר בגופנו ואף להתמודד ביעילות עם תופעת הרדיקלים החופשיים.

כתוצאה מכך, סלט טונה הוא מאוד בריא ומומלץ לאכול ממנו יומיום. הוא גם מאוד פשוט להכנה: אנו זקוקים לביצה, טונה, בצל, תירס, עלים ירוקים, לימון וירקות טריים נוספים לפי הטעם כגון אבוקדו (המכיל בעצמו כמויות יפות של אומגה 3), עגבנייה ואף מלפפון.

אנו יכולים לאכול את הסלט כפי שהוא, מנת חלבון ושומן איכותית או לשלב אותו בין שתי פרוסות לחם. מומלץ כי הלחם יהיה עשוי קמח מלא, קמח כוסמין או קמח שיפון – אשר הרבה יותר בריאים.

באותו אופן, אנו יכולים להכין נשנוש מגניב למסיבות באמצעות סלט הטונה: לשלב אותו על מלפפון או על ביצה, לדוגמא.

תערובת אגוזים

אגוזים הם חטיף בריא ונוח, שפשוט לקחת ממקום למקום ללא דאגה כי יישפך או יתקלקל. למען האמת, אנו יכולים לשמור אגוזים בתיק שלנו למקרה חירום בכל עת, כך שלעולם לא נישאר רעבים.

האגוזים הבריאים ביותר הם השקדים, אגוזי הלוז וכמובן אגוזי המלך. האגוזים עשירים במינרלים, חלבונים ושומנים בריאים כגון אומגה שלוש, מפחיתים סיכונים למחלות, שומרים על מערכת ההובלה והלב, המערכת החיסונית, מחזקים את העצמות שלנו ואפילו תורמים לשיפור המצב הרגשי שלנו. אם בוחנים זאת באופן בריא, מומלץ לאכול את האגוזים ללא קלייה וללא תוספת מלח.

עוגיות תפוחים

אתם גם יכולים לקרוא להם נאצ’וס קינוחי, אך בכל מקרה מדובר בנשנוש מעולה לבית ולחוץ!

כה פשוט וקל: כל שעליכם לעשות, הוא לקחת תפוח, מומלץ מתוק, לשטוף אותו היטב ולפרוס אותו לפרוסות דקות, יחד עם הקליפה. לאחר מכן, ניקח חמאת בוטנים ונמרח אותה על הפרוסות. נפזר מעליהן אגוזים, גרנולה, פתיתי שוקולד צ’יפס וכל אשר עולה על דעתכם וזהו! קינוח מוכן. כדי לשמור עליהם מחוץ לבית, נוכל לעטוף אותם בנייר כסף.

בננות מצופות בצ’יה

הבננות עשירות בסיבים תזונתיים ואשלגן, המייעלים את תהליך העיכול של גופנו, תורמים לתחושת שובע ומטיבים את תהליכי הניקוי של מחזור הדם שלנו. הם אף עשירים בשפע אשלגן, אשר מסייע לשמר את משק הנוזלים בגופנו ואף תורם באופן משמעותי לתקשורת תקינה בין העצבים במערכת העצבים שלנו. בננה ליום היא הרגל מצוין, שכדאי לכם לקדם בחייכם.

זרעי הצ’יה הצ’יה הם בין המאכלים הבריאים ביותר עלי-אדמות: הם מכילים חלבונים, שומנים בריאים כגון אומגה 3, סיבים תזונתיים, מנגן, זרחן, סידן, אבץ, ברזל, מגנזיום, גופרית, מעט נחושת והרבה אשלגן. הם אף מכילים שפע של ויטמינים כגון ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין D וויטמין E.

כדי להכין ממתק בננה-צ’יה מושלם בטעמו, כל שעליכם לעשות הוא למרוח את הבננה בחמאת בוטנים ולפזר מעליה את זרעי הצ’יה. לאחר שהממתק מתייבש, אתם יכולים לחתוך את הבננה לפרוסות, כך שייווצר מראה יפה של מעין סושי בננה מקושט.

אתם יכולים לשדרג את המתכון בשפע דרכים: להוסיף לו קוקוס ושוקולד, להחליף את חמאת הבוטנים בדבש או סילאן (אך להקפיד על שכבה דקה) ועוד.

כריך בננה וחמאת שקדים

בדומה למלפפון, אתם יכולים לחתוך את הבננה באמצע וליצור ממנה מצע לכריך. אתם יכולים למרוח עליה חמאת שקדים בריאה וטעימה ולפזר מעל פירות יער, גרנולה, אגוזים נוספים ופתיתי קוקוס ושוקולד, אך זוהי הצעה אחת מיני רבות. ממרח שוקולד, דבש, חמאת בוטנים ואפילו טחינה הן כולן אפשרויות מצויינות.

אתם אף יכולים לפרוס את הבננה לעיגולים ובדומה למלפפון, לכרוך בינה ובין עיגול בננה אחר דבר מה מתוק, כמו תות, שוקולד, חמאת שקדים וכדומה.

חומוס או מסבחה עם ירקות

ארוחה פשוטה ונוחה, שלא דורשת הרבה עבודה ומאוד בריאה לגופנו. הקטניות עשירות בסיבים תזונתיים, חלבונים ומינרלים, בעוד שירקות עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון – כולם תורמים משמעותית לבריאותנו.

אנו יכולים לשלב עם החומוס גזרים חתוכים, קולרבי, צנוניות, תפוחי אדמה אפויים ועוד.

ארטיקי בננה, יוגורט ושקדים מרוסקים

כן, כן, זהו לא חלום – הארטיק הזה יכול להיות שלכם תוך שעות ספורות.

היוגורט עשיר בשפע ויטמינים, מינרלים וחיידקים פרוביוטיים – חיידקים בריאים, המתגוררים לאורך דרכי המעיים שלנו. הם מסייעים לנקות את המעיים מפסולת ומזהמים, מסייעים להם בתהליך המיון בין מזון ובין פסולת וערכים תזונתיים, מיישרים את דרכי המעי, תורמים לניפוח הצואה ואף מסייעים להילחם בחיידקים, וירוסים או פולשים שנקרים בדרכם.

אנשים רבים לא יודעים זאת, אך חלק גדול מהמערכת החיסונית שלנו טמון במעיים שלנו (כמעט 70%). המעיים הם אף המקום ממנו רוב הערכים התזונתיים שאנו מעכלים יום-יום נספגים ומועברים למחזור הדם, לכן מדובר באיבר החיוני לבריאותנו.

כדי להכין את כל הטוב הזה, עליכם לעשות חמישה צעדים פשוטים בלבד:

  • חתכו את הבננות לחצאים
  • טבלו את הבננות בתוך קערה שעמוסה ביוגורט רגיל או יווני (בריא יותר)
  • קחו חופן של שקדים ומעכו אותם היטב: אגדו את כולם בשקים ומעכו אותם באמצעות פטיש או מכשור כבד
  • גלגלו את הבננות על השקדים בעדינות וביסודיות, עד שכל היוגורט מכוסה שקדים
  • הניחו את כל הארטיקים במקפיא במשך כשלוש שעות בממוצע

בתיאבון!

חומוס קייל ושום

עוד שלמות שכזו, שתשדרג לכם את היום. עלי הקייל הם מקור מצוין לוויטמינים כגון A, C, K, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, אומגה 3 ומינרלים כגון מנגן, נחושת, סידן, מגנזיום ואשלגן. מסיבה זו, הקייל נחשב לסופרפוד איכותי, שכדאי לנו לשלב בתזונה שלנו.

השום מכיל סיבים תזונתיים, מהווה מקור יפה לוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, זרחן, אשלגן, אליצין, סלניום, גופרית ומעט מגנזיום. עיקר פעולתו היא בניקוי רעלים, טפילים וזיהומים מהגוף. הרכיבים המהותיים הללו תורמים לשום את סגולותיו ובין-היתר, היותו אנטי-סרטני, שומר של בריאות הלב ומאזן טבעי של רמות הסוכר בגופנו.

אנו יכולים לקנות חומוס ולהוסיף לו שום, לימון, קייל ומעט כורכום ולהפוך אותו לממרח חלומי. דרך בריאה יותר, תהיה להשרות את החומוס, לבשל אותו, לטחון אותו, לערבב אותו יחד עם טחינה, לימון, פטרוזיליה, כורכום או פפריקה, שום וכמובן – עלי קייל. לטחון את הכול יחדיו וליהנות מהטעם הייחודי, שהקייל תורם לכל ארוחה.

ביצים הממולאות באבוקדו

ביצים נחשבות למקור מצוין לחלבון. משום שהאבוקדו מהווה מקור מצוין לשומן בריא – בייחוד אומגה 3, יחד הם צוות מנצח.

האמת היא שהאבוקדו הוא פרי בריא במיוחד. האבוקדו הוא מקור מצוין של קרוטנואידים ונוגדי חמצון כמו אלפא-קרוטן, בטא-קרוטן, קרוטנואידים, בטא-קריפטוקסנטין, זאקסנטין, לוטאין, ויטמין C, ויטמין E וערכים תזונתיים רבים נוספים.

כל הטוב הזה מסייע להאיץ את תהליך העיכול, מסייע לכבד ולמעי לייעל את תהליך ניקוי הרעלים של הגוף, לחזק את המערכת החיסונית שלנו, לייעל את הפעילות של מחזור הדם שלנו, לתרום לבריאות העור שלנו ועוד.

המתכון הוא פשוט מאוד, כל שעליכם לעשות, הוא:

  • להכין ביצים קשות
  • לחצות אותן לחצי ולהוציא מהן את חלמון הביצה
  • לחתוך אבוקדו ולערבב אותו יחד עם חלמון הביצה, מלח, פלפל, לימון, מעט שמן זית ותבלינים לבחירתכם; אנחנו אוהבים שילוב של מעט פפריקה, מעט כמון וכוסברה

שייק פירות

שייק פירות טעים ובריא הוא מאוד פשוט להכנה ולרוב, תמיד נמצא מה להוסיף לו. שייק פירות מורכב בעיקרו מפירות, המכילים ערכים יפים של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וסוכרים בריאים. אנו יכולים לשלב בכל שייק שיבולת שועל, זרעים, אגוזים, טחינה, פירות יבשים ועוד ועוד.

אנו יכולים להכין את השייק יחד עם מיץ תפוזים סחוט טרי, מים, חלב רגיל, חלב סויה, חלב קוקוס או חלב אגוזים כזה או אחר – כולם יתרמו לגופנו שפע בריאות.

דוגמאות לשייקים ייחודיים:

שייק מס’ 1

  • 1/2 כוס חלב שקדים לא ממותק
  • 1/2 בננה קפואה
  • 1/2 כוס אוכמניות/תותים קפואים
  • 1 כף חמאת בוטנים או חמאת שקדים
  • 1/4 כפית קינמון לפי הטעם

שייק מס’ 2

  • 1/2 כוס חלב סויה/קוקוס
  • ¼ כוס מים
  • כפית זרעי צ’יה
  • 1 תפוח גדול
  • 1 כוס תרד/קייל או שילוב של השניים
  • 1/2 כוס של פירות יער קפואים (אוכמניות, תותים, פטל, וכ”ו)
  • 1/2 כוס יוגורט יווני (עשיר בחלבון, סיבים תזונתיים ופרוביוטיקה)

שייק מס’ 3

  • 1 כוס חלב סויה או קשיו
  • 1 כף אבקת קקאו לא ממותקת
  • 1 כף חליטת תה ירוק
  • 2 תמרים
  • 2 תפוזים
  • 2 תפוחים
  • חופן פקאנים

טוסט סלמון ואבוקדו

הסלמון הוא אחד הדגים הבריאים ביותר בעולם. הוא מכיל ערכים יפים של אומגה 3, ויטמינים מקבוצת B כולל ויטמין 12B, ויטמין E, מעט סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ, זרחן ואשלגן.

טוסט של סלט אבוקדו עם בצל, לימון ואפילו ביצה, יחד עם חסה, עגבנייה וסלמון מעושן – הוא כריך מדהים בטעמו. אתם יכולים לשלב בו גם גבינת שמנת.

מומלץ לעשות את הטוסט בלחמנייה מחיטה מלאה, קמח כוסמין או קמח שיפון.

סלט קינואה

הקינואה היא זרע שערכו שווה לחלבון מלא, המכיל כמות יוצאת דופן של חלבונים, כמות יפה של סיבים תזונתיים, נוזלים, אשלגן ומגנזיום, שיסייעו לתרום לתחושות השובע והרוגע שלכם. פעמים רבות משייכים אותה בטעות למשפחת הדגנים.

אתם יכולים לבשל את הקינואה ולשלב אותה יחד עם ירקות רבים, כדי ליהנות מסלט טעים וקליל.

כדורי קינואה, תרד וגבינה

כן, החטיף המושלם הזה יכול להיות בפה שלכם ממש עוד כמה דקות. כל שעליכם לעשות, הוא לבשל את הקינואה, לסחוט מהתרד את הנוזלים שלו, לערבב אותו ואת הקינואה יחד עם גבינה צהובה מגורדת, שום, בצל ותבלינים לפי הטעם (אנחנו בחרנו בבזיליקום) ולתנור.

יש לאפות את הכדורים במשך כ- 20 דקות, בטמפ’ של 180 מעלות. משום שקיים שינוי מתנור לתנור, מומלץ לעמוד ליד התנור לאחר 10 דקות, בפעם הראשונה, כדי לוודא כי הם לא נשרפים. בתיאבון!

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.