בניית אתר תדמית לשיפור המכירות של העסק
בשביל לשרוד בשוק התחרותי של היום בעידן שלאחר מהפכת האינטרנט, יש לפעול בכלים המתאימים. השקעתם המון אנרגיה וכספים בבניית בית העסק ובבניית אתר אינטרנט מתאים, אך התוצאות איחרו לבוא? כנראה שהדרך שבחרתם לקידום לא מתאימה, אך אל דאגה יש לנו פתרון שיכול להתאים עבורכם. אתרי תדמית איכותיים שיאפשרו לכם לקדם בצורה יעילה את בית העסק שלכם.
הצלחה כלכלית כבר מזמן לא תלויה רק ביצירת תכנית עסקית טובה, בחישוב מדויק של תזרים מזומנים ובתמחור נכון של המוצר או השירות שהעסק שלכם מספק. בעידן שלאחר מהפכת האינטרנט, שיווק אינטרנטי נכון ומקצועי של העסק חשוב הרבה יותר מכל אלו. בשביל לשרוד בשוק התחרותי של ימינו נדרשת מהפכה של ממש בדרך החשיבה.
בניית אתר אינטרנט אפקטיבי שישווה לעסק שלכם תדמית מקצועית, מלוטשת ומרשימה, ימשוך גולשים להשאיר לידים ויספק לכם כמות מכירות משמעותית
בניית אתרי תדמית איכותיים המובילים למכירה
לפני שניגשים למלאכה יש למצוא את החברה המתאימה. בניית אתרי תדמית עבור בתי עסק מחייבת ידע מקצועי, ניסיון ואסטרטגיה שיווקית, כמו גם כישורי עיצוב ומיומנויות טכניות החיוניות לבניית האתר עצמו.
לצערנו בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם עם אתר אינטרנט שפשוט לא נראה מספיק טוב וכתוצאה מכך זוכה למספר מועט של פניות מצד לקוחות פוטנציאליים. אתרים שאינם נראים טוב ויזואלית אינם מושכים לקוחות ומקשים עליכם לסגור עסקה. גם לקוחות שמשאירים פרטים ומתעניינים בשירות או במוצר נשארים אמביוולנטיים בגלל האיכות הירודה של האתר שלכם.
בעלי עסקים קטנים ובינוניים שמחליטים להניע מהלך שיווקי, מבלי להשקיע לטווח הארוך באתר אינטרנט מרשים ואפקטיבי, נאלצים פעמים רבות לשלם ביוקר. אתר לא איכותי מספק כמות לידים מוגבלת וקשה מאוד לבצע קידום אורגני איכותי באמצעות אתרים שלא נראים טוב ויזואלית. בעלי עסקים רבים משקיעים בסופו של דבר בקידום ממומן,(PPC) , שעולה יקר ומניב תוצאות קצרות מועד בלבד. אתר איכותי ניתן לקידות אורגני (SEO) בקלות יחסית והוא יכול להניב תוצאות מרשימות ללא תשלום נוסף מעבר להשקעה הראשונית על בניית האתר.
רוצים לדעת איך להפוך את האתר שלכם למגנט מכירות? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה של שבעה דרכים יעילות במיוחד הניתנות ליישום מיידי עבור בית העסק שלכם.
7 דרכים יעילות במיוחד להפיכת אתר האינטרנט שלכם למגנט מכירות
הציגו לראווה המלצות של לקוחות ומסרים מעוררי אמון
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להעלאת המכירות של העסק הן חוות דעת חיוביות של לקוחות מרוצים ומסרים מעוררי אמון. מכתבים וחוות דעת חיוביות יסייעו לכם לסגור מכירות טוב יותר מכל קופירייטינג מוצלח.
הציבו בדף המוצר שלכם או במקומות אחרים באתר, מסרים מעוררי אמון, (Trust Signals) לוגו, סמלים ושימוש נכון בשפה חזותית מתאימה יכולים להקנות אמינות לעסק ולהפוך אותו למעורר אמון במיוחד. אם אתם עסק קטן או בינוני לא מוכר עליכם להתמקד במיוחד בהצגה מתאימה של העסק ושל אנשי הצוות באופן שיווה לו תדמית מקצועית. שימוש בסמלים מעוררי אמון של גופים ואישים המזוהים עם בית העסק יכול להיות מאוד אפקטיבי להעלאה חדה של המכירות.
קריאה לפעולה על מנת לסגור עסקה
אחת הדרכים היעילות ביותר לתקשר עם לקוחות היא באמצעות קריאה לפעולה. קריאה לפעולה יכולה להגדיל את אחוזי ההקלקה באופן משמעותי והיא הופכת גולשים פוטנציאלים לאקטואליים ומייצרת לידים איכותיים תוך הגדלה משמעותית של כמות ההמרות.
שיבוץ מתאים של כל הטכניקות השונות לקריאה לפעולה בתוך האתר עצמו, באמצעות תמונה, כפתור, טקסט מעורר לתגובה, קישור או כל דבר אחר שיכול לעורר את קהל היעד להקליק על הכפתור המתאים, יכולים להפוך כמעט כל מכירה פוטנציאלית למכירה בפועל.
היו ממוקדים והציגו את המומחיות שלכם
בידול וייחוד על ידי מומחיות הן כלים יעילים במיוחד בשביל לקדם את בית העסק שלכם. בידול הוא סימן ההיכר הייחודי שלכם המאפשר לכם למתג את עצמכם וליצור הפרדה מעסקים אחרים המספקים את אותו שירות או מוצר. בידול מתחיל עם הגדרה מדויקת של קהל היעד ופנייה לקהל היעד הספציפי המתאים עבורכם. עליכם לספק עבור הלקוחות שלכם חווית קנייה שונה המציעה משהו שהם לא יכולים להשיג אצל המתחרים שלכם. חנות ספרים עם בית קפה ומקום נחמד לשבת היא דוגמא טובה לבידול בעולם הריאלי. מתוך עשרות חנויות הספרים שנמצאות באותו אזור החנות הספציפית הזאת ממתגת את עצמה באופן שונה מהשאר.
תחרות על המחיר היא קרב הישרדות שבו לא תמיד הטובים ביותר מנצחים. לכן במקום להוריד מחירים ולהיאבק על הקיום בדלו את עצמכם ויצרו קונספט מיוחד עבור הלקוחות שלכם.
הציעו פחות מוצרים לבחור מביניהם
בניגוד למה שרבים מאתנו עשויים לחשוב, ככל שמגוון המוצרים לרכישה רחב יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוחות יתקשו לבחור מביניהם ולא ישלימו את הרכישה. הפיתרון לכך הוא פשוט להציע פחות מוצרים. אם העסק שלכם מציע מבחר גדול של פריטים לרכישה, הדרך לצמצם את האפשרויות ולהקל על הקונה יכולה להיות לארגן את המוצרים בקטגוריות צרות יותר, או להתמקד במוצרים החשובים לכם על חשבון מוצרים אחרים.
וודאו שקל ליצור קשר במגוון דרכים
עליכם לוודא שהלקוחות שלכם יוכלו ליצור אתכם קשר במספר דרכים גדול ככל האפשר. טלפון, אימייל, פייסבוק, וואטסאפ או כל ערוץ אחר אפשרי. צרו טופס כמה שיותר פשוט וקצר ונוח למילוי, בלי CAPCHA ודברים דומים המורידים באופן משמעותי את אחוז הפניות.
התמקדו בקהל היעד שלכם
במקום לפזר מסרים לקהלי יעד שונים ולהחטיא את המטרה בחלק גדול מהמקרים, מקדו את המאמצים בקהל היעד הספציפי המתאים עבורכם. במסגרת אפיון מדויק של המוצר או השירות מצאו את קהל היעד בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר לרכישה. כך תוכלו לרכז את מאמציכם בכיוון הנכון ולהגיע למקסימום תוצאות. הדבר מתאים גם לאתרי אינטרנט וגם עבור פרסום במדיה חברתית כגון מסע פרסום בפייסבוק או ברשתות החברתיות השונות.
שלבו סרטוני וידאו ותמונות איכותיות ומושקעות של המוצר או השירות
מילים בלבד אינם מספיקות בשביל לעורר אנשים לקנייה של מוצר או לצרוך את השירות אותו אתם מציעים. שילוב של סרטוני וידאו של המוצר או השירות שלכם במקומות אסטרטגיים באתר, יגביר את העניין והגיוון בקרב הגולשים, יסקרן וימשוך אותם ויגרום להם להתעניין בעסק שלכם בדרכים חדשות. שירותים ומוצרים שניהם ניתנים להצגה עם תמונות המחשה איכותיות שניתן לקנות במחירים נמוכים במיוחד עבור בית העסק שלכם.
לסיכום – חווית משתמש איכותית היא המפתח להצלחה
אתר המעוצב באופן אפקטיבי שמניע את הגולשים לפעולה הוא כזה שמצליח לתקשר איתם באופן בלתי אמצעי, ידידותי, כיפי ובגובה העיניים. כל הדברים שקשורים לתפעול האתר כולל התוכן, מיקרו קופי, חייבים להיות מדויקים ונוחים לשימוש. חווית משתמש איכותית מקנה לנכנסים לאתר תחושה שהם נכנסים לאולם תצוגה מפואר בו ניתן בקלות וביעילות להבין את הסדר שבו. חוויה כיפית ונעימה משנה באופן משמעותי את חווית הקנייה.
מעוניינים לבנות אתר אינטרנט מקצועי שיזניק את כמות המכירות שלכם? אתר עם מספר רב של מכירות ופניות? השאירו פרטים בטופס שמתחת לכתבה והמומחים של all Internet ישמחו להזמין אתכם לפגישת ייעוץ חינם: