אפקטיביות – איך לקבוע מטרות ולהשיג אותן

אפקטיביות – איך לקבוע מטרות ולהשיג אותן

האם גם אתם הבטחתם לעצמכם בתחילת השנה להשיל 5 ק”ג ממשקלכם? להירשם לחדר כושר לפחות לפעם בשבוע? להפסיק טוטאלית עם העישון? להפוך לאנשים טובים ומכילים יותר את בני המשפחה והחברים?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לעיתים קרובות, הכוונות הטובות של המטרות שלנו מתפספסות בדרך, ועד כמה שהיעדים שהצבנו לעצמנו נעלים ומלאים בכוונות טובות, הם פשוט לא מצליחים להתממש. רובנו חושבים שאנו לא עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו פשוט מפני שאנו חסרי מוטיבציה להתמיד בהן (או אולי מפני שאנו עצלנים מדי…), אך תפיסה זו רחוקה מלהיות אמיתית. זה הזמן להפסיק להיות כה קשים עם עצמנו ולהתחיל להבין – מהי הדרך היעילה לקביעת מטרות? וכיצד ניתן לא להכשל בדרך למימוש שלהן? הדרך להשגת המטרות שלכם כנראה לא תהיה קלה במיוחד, אך תשתלם בהחלט כיוון שהיא תכניס לחייכם הרבה יותר אושר וסיפוק. אנו מקווים שהמדריך הפרקטי שהכנו עבורכם יסייע לכם להגשים את המטרות הקטנות, ולאחר מכן גם את המטרות הגדולות של חייכם.

צעד ראשון – להבין למה בכלל להציב מטרות

כדי להציב לעצמכם מטרות ולהצליח להתמיד בהן, בראש ובראשונה יהיה עליכם להבין למה בכלל חשוב להציב מטרות בחיים. אז כן, יש לכם כמה מטרות עיקריות: להגיע לעבודה כדי להרוויח כסף , להביא ילדים לעולם כדי ליצור המשכיות לחייכם, להשקיע בחופשה אחת לשנה כדי להתמלא באנרגיות ועוד ועוד. ייתכן ואלו מטרות אמיתיות שחשבתם עליהם מראש, אך גם ייתכן מאוד שהרבה מאוד אנשים – ביניהם אמצעי התקשורת, קרובי המשפחה שלכם, בוסים וגורמים נוספים ניסו לכוון אתכם למטרות שלהם. אותם גורמים כיוונו אתכם בעדינות ולאו דווקא בצורה אינטרסנטית, אך בהתאם למטרות שלהם. המציאות היא שללא תוכנית מסודרת המכילה את המטרות והיעדים שלכם, הוכתבתם על ידי מטרות של מישהו אחר. כשתציבו לעצמכם מטרות משלכם, תוכלו למעשה לכוון כל פעולה שתבצעו בחיים לפי התוכנית המתאימה עבורכם.

צעד שני – התמקדו במטרה אחת ספציפית

לאחר שהבנתם מדוע אתם זקוקים למטרות, זה הזמן להכין לעצמכם תוכנית. וכן, אנחנו מבינים את הקושי שבדבר. כתיבת מטרות ביומן, בדף או במחשב כובלת אתכם להתחייב לעשות כל שביכולתכם על מנת לעמוד בהן. אולם, אל לכם לחשוש או להבהל מן הצעד הזה, כיוון שהבטחנו לכם- אתם הולכים להגשים את המטרות שלכם! כדי להדגים כיצד לעשות זאת נכון, נביא לפניכם דוגמא של מטרה שרבים מאיתנו יכולים להזדהות איתה, שפורטה לפרטי פרטים:

אני רוצה ליצור לעצמי הכנסה נוספת של 5000 ש”ח בחודש

במקום לרשום “אני מעוניין להיות עשיר”, על המטרה שנרשום לעצמנו להיות הרבה יותר ספציפית כדי שנוכל לעמוד בה לאורך זמן, ולכן רשמנו: “אני רוצה ליצור לעצמי הכנסה נוספת של 5000 ש”ח בחודש”.

כשאנו כותבים את המטרה במקום מוחשי וגלוי מול עינינו, מדמיינים את עצמנו חיים בצורה יותר איכותית ונהנים יותר מהחיים שבחרנו לעצמנו , פעולה זו כשלעצמה נותנת לנו זריקת מוטיבציה אדירה. ברגע שכל הפעולות שאנו מבצעים כעת ונבצע בעתיד מתכווננות לפי המטרה שהצבנו לעצמנו, אנחנו מתמלאים בסיפוק ומוטיבציה ומקבלים זריקת מרץ להמשיך לעמוד בעוד ועוד מטרות. ובכוונה הדגשנו שבשלב זה יהיה עליכם לרשום מטרה אחת בלבד, ממוקדת לפרטי פרטים כדי להדגים את הדרך היעילה לקביעת מטרות.

צעד שלישי – מדדו את המטרה שלכם

רשמתם לעצמכם מטרה ממוקדת וספציפית? נפלא. כעת, נסו לכמת את המטרה שכתבתם לעצמכם: כמה כסף אתם מעוניינים להרוויח בכל חודש? כמה פעמים אתם מתכננים ללכת לחדר הכושר במהלך השבוע או החודש? כל המטרות שכתבתם צריכות להיות מדידות וכמותיות, כדי שלאחר מכן תוכלו לעקוב אחר אופן ביצוען בינכם לבין עצמכם. ברגע שרשמתם לפניכם מספר או כמות, יהיה עליכם לכתוב אותם בכתב בצורה מסודרת. שלב זה הוא למעשה התחייבות שלכם בכתב ליישום המטרות – ניתן לרשום את המטרות ביומן, בדף הפייסבוק שלנו, על המקרר או בטלפון החכם אך בשורה התחתונה מומלץ לרשום את המטרה הספציפית והמדידה במקום בו נוכל לצפות בה מדי יום.

צעד רביעי – קבעו מטרה ריאלית

הצבתם לעצמכם מטרה? כעת, יהיה עליכם לבדוק שהיא אכן ריאלית. למשל, אינכם יכולים להוסיף 10,000 ש”ח לחשבון הבנק שלכם מדי חודש, אם אין לכם שום הכשרה מעשית או טקטיקה  שתאפשר לכם לעשות זאת. בדומה לכך, אינכם יכולים להשיל מעליכם 20 ק”ג בשבוע (אף שיש שיטות שמבטיחות לכם שהן תוכלנה לעשות זאת עבורכם, רוב הסיכויים שהבטחות כאלו אינן ריאליות).

המטרות לא צריכות להיות כאלו שהן מתחת ליכולות שלכם, אך הן כן אמורות להיות ריאליות ומעוגנות במציאות. קביעת מטרות ריאליות תסייע לכם לא להתייאש בדרך עד להשגתן ולהתמיד בהן לאורך זמן.

צעד חמישי – מטרה תחומה בזמן

עקרון נוסף שחשוב מאוד לקחת אותו בחשבון, הוא ליצור מטרה תחומה בזמן מסוים. תוך כמה זמן תוכל לייצר עבור עצמכם את תוספת ההכנסה? עד איזה תאריך בדיוק? כל מטרה צריכה להיות תחומה בזמן, כדי ליצור לעצמכם מוטיבציה להתמיד עד להשגתה. בסופו של דבר, בכלל לא בטוח שתצליחו לעמוד במטרה שלכם עד לתאריך שהצבתם לעצמכם, אבל בלי פאניקה, זה בסדר. קחו את התאריך הסופי, ופשוט תזיזו אותו קדימה ביומן. מה התועלת בצעד כזה? פשוט מאוד. כשכתבתם לעצמכם ביומן או בדף הפייסבוק הציבורי, שאתם מתחייבים לעמוד במטרה מסוימת עד לתאריך X, חיזקתם באופן בלתי מודע את ההתחייבות שלכם לעמוד במטרה.

צעד שישי – תוכנית עבודה מסודרת

לכל מבנה, פרויקט או מיזם חדש שיצאו מן הכוח אל הפועל, קדמה תוכנית עבודה מסודרת שהביאה אותם לכדי מימוש. אם אנו מעוניינים להצליח בחיים ולהוציא את התוכניות שלנו מן הכוח אל הפועל, אין די בלקבוע לעצמנו כמה מטרות. השלב החשוב יותר, יהיה לבנות תוכנית עבודה מסודרת עד להשגתן.

איך ניתן להפוך את המטרה שהצבנו לעצמנו לתוכנית עבודה מעשית? תוכלו לרשום לעצמכם ביומן בנקודות, מה הן הפעולות שיהיה עליכם לעשות מדי יום/שבוע/חודש כדי לעמוד במטרה שהצבתם לעצמכם. נניח למשל, שהנכם מעוניינים להרוויח עוד 5000 ש”ח בחודש עד לתאריך X. להלן דוגמאות לנקודות שיכולות להפוך לחלק מתוכנית העבודה שלכם עד להשגת המטרה הנכספת:

  • ללמוד בשבוע א’ וב’ בקורס אינטרנטי איך להגדיל את כמות הלקוחות בעסק
  • לקרוא בספרים בשבוע ג’ וד’ איך ניתן להוציא יותר כסף מכל לקוח
  • להציע את עצמכם באתרי פרילנסרים ככאלו שיכולים לספק שירותים כאלו לעסקים אחרים או להתחיל לנסות להגדיל את כמות הלקוחות בעסק שלכם בחודש שלאחר מכן

בניית תוכנית עבודה מסודרת עבור המטרה שהצבתם לעצמכם וכתיבתה בצורת נקודות, תסייע לכם לעקוב אחר כל מטרה ‘קטנה’ עד להשגת המטרה הגדולה.

צעד שביעי – יצירת מוטיבציה לצעוד בדרך

כשמתחילים במסע הטיפוס על ההר בדרך להשגת המטרה, אין מן הנמנע שתתקלו בקשיים מסוימים. בסופו של דבר, כל ההתחלות קשות, וכדי להצליח להתמיד במטרות שהצבתם לעצמכם יהיה עליכם ליצור מוטיבציה רבה להגשמתן. כיצד ניתן להגדיל את המוטיבציה? כלל המפתח לעמידה בכל מטרה שהיא , היא להתחיל בצעדים קטנים ומדודים.

אם למשל, ניקח את המטרה שהצבנו לעצמנו קודם: להרוויח עוד 5000 ש”ח בחודש עד לתאריך X, נוכל ליצור לעצמנו מוטיבציה בדרך, אם נציב לעצמנו מספר מטרות קטנות בדרך עד להשגת המטרה הגדולה. למשל, בחודשים הראשונים נרשום ביומן שאיננו צריכים להגדיל את ההכנסות שלנו בכלל, אלא רק להשקיע בלמידה. בחודשים שלאחר מכן, נוכל להמשיך בצעדים קטנים ומדודים לנסות להגדיל את רמת ההכנסות שלנו- בתחילה ב-1000 ש”ח , בהמשך ב-2000 ש”ח ורק כשנתקרב לתאריך היעד שהצבנו לעצמנו ננסה לעמוד במטרה של תוספת של 5000 ש”ח בחודש. התחלה בצעדים קטנים תיצור אצלנו מוטיבציה להמשיך ולהתקדם בדרך אל המטרה, גם כאשר נתקל בקשיים.

צעד שמיני – עמוק בתוך המטרה: יצירת מוטיבציה להתמדה

בניתם לעצמכם תוכנית עבודה סביב המטרה שלכם וכעת זה הזמן המתאים ביותר ליצור לעצמכם מוטיבציה להתמיד בהגשמת המטרה שלכם. כיצד ניתן לעשות זאת?

כאשר אנו חדורי התלהבות ומלאי מוטיבציה להשיג את המטרה שלנו רוב הסיכויים שההתלהבות שלנו תדעך תוך מספר ימים, ואנו ניוותר ללא מוטיבציה וחשק לעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו. אם כן, השלב החשוב ביותר בדרך להשגת המטרה היא לעצור את סחף ההתלהבות. כך למשל, אם אתם ממש נלהבים מעצם העניין שהחלטתם להישאר בכושר, אל תנסו לרוץ 40 דקות ברציפות כל יום בשבוע הראשון, אלא עצרו את סחף ההתלהבות שלכם ורוצו 10 דקות בלבד.

על ידי הפחתת ההתלהבות בהתחלה, תוכלו ליצור בעצמכם מוטיבציה להתמדה בהמשך, וכך ביום שלמחרת להצליח לרוץ עוד 10 דקות נוספות. והנה דוגמא נוספת כדי לסבר את האוזן: אם אתם מעוניינים להריץ קמפיין אינטרנטי כדי לקדם את העסק, אל תנסו להריץ במקביל מספר קמפיינים אלא התמקדו במודעה אחת / דף נחיתה אחד בלבד בתור שלב ראשוני, ורק לאחר מכן נסו “לרוץ” עם קמפיין נוסף. כשאתם מרגישים שהצלחתם להגשים מספר מטרות קטנות שהן חלק מן המטרה שלכם, אנו ממליצים לכם לצ’פר את עצמכם על ידי קבלת חיזוקים מסיפורי הצלחה של מתמידים אחרים. הקשיבו לאנשים שהצליחו להשיג מטרות דומות, ולמדו מהם הדרכים בעזרתן הצליחו לעשות זאת.

 

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.